Kris!

Ni som har varit stammis-läsare idag,o tidigare läste att min ekonomi var bra - det stämde inte för 5 öre. Kom ner till bankomaten o körde på en kontoutdrag (hade först tänkt dra ut en femhundring direkt) ,men ville bara ta mej en titt först. Tog lappen,jag förväntade mig att det skulle stå en 8a med två 0:or efteråt. Kort sagt; 800 kr. But GUESS! Ta 8 minus 6..så får du fram en jävlans lite fjollig 2a. 200 riksdaler!  Vart har mina pengar tagit vägen? Hade inte jag råd med ett par svarta lackskor nyss? Jo. Jag är säker. Jag misstänker brott av stöld! Den misstänkte är jag själv,som blivit totalt snurrad 200 bort från jorden.

Studiebidraget på fredag - JATACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0