Krama kudden godnatt

Ikväll blir det sleep-tajm tidigt. Jag är tokigt trött,dagen har trots allt varit härlig. Sol hela dagen,värme & glass :) I veckan kommer min älskade syster hem :) Ska bli kul faktiskt,och sedan börjar jag bli nervös,för nästa tisdag har jag min första körlektion på körskolan.Jag kommer skaka som Bamses morsa! Jag är duktig på att köra,det är inget jag nekar till,men nervositet kan sabba så mkt ibland.Men jag ska försöka palla trycket.

Övrigt: Tiderna är inte som förr,varför ska man alltid älska det förflutna mer? Jag ska börja gilla framtiden. Imorgon! Snart ska jag krama kudden godnatt,hårt!
Tomorrow is a good day.


KRAM PÅ ER! =)
221333-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0