Kortfattat om onsdag

Idag har jag haft huvudvärk ungefär halva dagen. Jag har aldrig huvudvärk annars =S Men efter en tablett så gav den sig. Tycker dessutom de varit obehagligt väder ute idag. Det har blåst lite småstormigt,medan solen legat framme. Så det blev ju klänning på idag,men man frööös på cykeln. Usch ja,blir nog cykeln till träningen ikväll också! :( Men men,tur att man ska träna sig varm. Har varit hemma hos Sofia hela dagen,har jobbat med ett arbete/redovisning till skolan. Nu har jag pluggat matte o senare ikväll blir det körkortsteori!

Jo..jag längtar bara till fredag,och tillbaka till värmen!
Sommarväder tack. Jag ska aldrig mer klaga på solen.
Jag känner mej blek. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0