Japp,ny design =)

Har precis kommit hem från ett träääningspass,underbart skönt! Det man gått och väntat på hela dagen är avklarat,nu är det bara Prison Break som återstår.Förra veckan va de extremt spännande i slutet :)

Iaf,som ni ser har jag ny header.Jag ville ha lite nytt & fräscht eftersom detta är en efterföljare till min gamla blogg.Headern har jag fixat ihop själv,men den hade inte suttit här nu om det inte hade varit för Sofia :D Många tack till den människan :) Hon är superduktig!

Imorgon är det spinning på morgonen som gäller,det är ett alternativ vi har på idrotten,och för mig är det en självklarhet att välja det.Det är härligt med spinning,många tkr det är tråkigt o.s.v,men något man inte gör så ofta blir riktigt skoj när man väl testar på :D Senare på kvällen blir det antagligen ett medel 75-pass! Får se hur mkt kroppen orkar,men kände verkligen att konditionen var på topp idag! :D



Kommentera gärna min design,dock inga personliga påhopp är ni snälla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0