Hey ya chickens! :D

Idag är det påskafton,så jag börjar med att säga GLAD PÅSK till alla mina läsare :)


image52


Om ca. en halvtimma ska jag & syrran åka o träna,är vi laddade? Naee,tveksamt! Men man kan äta sig mätt med gott samvete efteråt iaf,haha! Här hemma är det pyntat för full hals,har ju inte publicerat bilder än som jag lovade,men det kommer garanterat senare idag! :) Är även tvungen till en storstädning på rummet,för just nu är det ett stooort klädhav i min soffa. Tillomed jag har insett att det inte funkar längre att ha det så :P Men nu måste jag förbereda mej för en timma spinning, see ya soon :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

glad påsk:)
J

2007-04-07 @ 14:17:00
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0