Haha,en funderare!

Nyss hemkommen från ett svettigt men oerhört härligt träningspass =) Andra träningspasset för idag,och nej..det skriver jag inte för att vara märkvärdig.Men jag trodde kroppen skulle reagera starkt på trötthet,men icke..vilket känns otroligt bra :) Många frågar mig om jag inte har något annat liv än träningen? Kortfattat svar på detta; Nej,det har jag inte,åtminstone inte på vardagarna! Annat blir de minsann på helgerna;) Haha! Så,nu slipper alla undra.Skönt va? ;D

Iaf,jag befinner mej på Friskis gym eller gympagolv 4-5 dagar i veckan. Något jag OFTA undrar över är; Hur uppfattar folket borta på Friskis mig? Alla ledare är ju naturligtvis mkt trevliga och så,jag är igenkänd av många. Jag gör mig då och då hörd på Friskishemsidan,är vi då anonyma? Nopes. Går under alias; Mandiz..och sen kommer jag traskande till träningen med mina mysisar där det just står; Mandiz på benet! :P Meeeen det var ju heller inte det jag ville komma till ;)

Here it come..När jag väl studsar runt där på Friskisgolvet får jag helt olika bemötningar.Vissa är sura som svin.Hallå? Är det så svårt att dra i sin egna lilla mungipa? Kan man inte bjuda på minsta lilla leende? För ett leende gör träningen roligare!! Visst koncentrerar man sig,men har man tagit sig dit ska man kunna le tillbaka! Jag är EN av dom som ALLTID står längst fram på passen. Jag har min plats,och om någon "tar" min plats,ser jag till att få tillbaka den.Efter 4 år går det bara inte att flytta på sig,och vet ni vad det bästa är? Folket på Friskis VET detta,haha. Ibland kommer det nya människor dit,but move on ;) Taskig attityd jag fick nu! Men en sån person som mig på träningsgolvet kan uppfattas på många sätt,men den som vinner i längden på detta är; Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0