(Går)dagen.

Rubriken heter som den heter,för att jag vet inte hur många mil jag gick igår,upp för backar..ner för backar..otroligt. SMYGMOTION!
Här har ni iaf min lördagskväll.
221333-14
221333-15
Jag och tjejerna begav oss till stan,köpte med oss tilltugg;
- Kex - Craime Fraiché - Mineralvatten - Juice - Godis - Chokladboll - Nötter - Digestive/Chokladbitar - Vindruvor - Turkisk peppar - m.m! Därefter gick vi upp till Kopparklinten,en av Thn:s "finaste" sevärdigheter bland våra turister. Skitmysigt,dock hade vi ingen tändare,så vi kunde tända stearinljus,men vi klarade oss bra utan :) It was only girltalk. Efter ett tag blev det kallt,så vi drog hem till Linda.Vid 11-tiden bestämde vi oss för att gå ner till stan,för att "störa" killarna på deras killkväll,men dom blev glada ändå;P Försökte komma in på 3 ställen,gah.
Alla är inte 18 = Alla kommer inte in,skittråkigt :( Det var meningen att jag,Sofia  & Caao skulle sova hos Linda inatt,alla 3..men det blev taxi hem istället tillsammans med L,annars hade han fått gå hem ensam :) Efter 6 timmars sömn är jag ganska pigg. Idag måste jag städa,ska ta en trip till stan,ska sola & träna också tror jag.

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shoppa:) en resa kanske...

2007-04-01 @ 12:02:44
Postat av: Anonym

var från mig:)

2007-04-01 @ 12:02:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0