Gårdagen

Hej ni!

Ett litet förlåt för att det inte blev så mycket bloggande igår,men jag tror ni överlevt lika bra som jag ändå ;) Haha. Fikade igår med Sara,"testade" nya fiket Expresso House. Det var mysigt & bra,dock var morotskakan för söt och bara smakade socker.Nästa gång tar jag nog en muffins! ;P Onödig fakta,men anyway! Kom hem,syster & Peter hade anlänt till Trollhättan,vi satte igång grillen och käkade en megagod familjemiddag också. Efter det blev det en intensiv planering. 18-årsfesten blev inställd och jag fick panik. Max var gullig och bjöd hem mig hem till hans mamma. Fick hålla dom sällskap,vid halv 9-tiden skjutsade han mig till Libbe,där det var "grillparty". Vi satt utomhus heeeela kvällen,fram till klockan 12 ungefär. Det var kallt men sjukt mysigt! Satt där och sjöng med till "Oboy,vilket vacker väder",aa..det var helt sjukt ;)

Så det kan alltså hända ganska mycket en lördag trots allt. Ett plus är att jag köpte världens coolaste t-shirt ;D Vet knappt om jag vill sätta på mej den ;) Meeeen de ordnar sig :P Idag är det plugg som gäller,typ. Plugga gärnet är ett måste för imorgon har jag the prov. Måste även kika förbi gymmet en snabbis,eftersom jag inte kommer kunna träna imorgon! Vi får se vad denna dagen bjuder på.Men den verkar vara seg. Shit the same! Have a nice day people! =) Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0