Ett +, och ett -

Har tyvärr inte hunnit blogga sedan i förmiddags,har haft ganska fullt upp,o har det fortfarande. Men jag kände mej skyldig att skriva något här nu,bara för er! :) Håller just nu på med ett samhällsprojekt. Skriver om Vänsterpartiet,har fått jobba intensivt,men snart kommer jag äntligen komma iväg till ett träningspass. Det kommer få mig på nytt gott humör, och ge mej ny energi! Imorgon är det äntligen torsdag,dagen jag väntat på sen...jag vet inte när. Dock slutar jag 15.40,men lektionerna brukar samtidigt gå ganska snabbt på torsdagar. Jag dör om det är katastofalt varmt ute,kommer känna ångest att sitta inne o glo ut,när man kan sitta ute o glo IN,istället. haha ;)

Mer om dagen berättar jag senare..nu ska jag fortsätta med arbetet,vart var jag..? Joo, vad Vänsterpartiet anser om mobbing. Intressant..here we go! See ya soon,bjuder då på "Veckans Tjejsnack".

Dagens + = Fick VG på provet och därmed slutbetyget på körkortsteorikursen. I'm worth it!
Dagens - = Plugga-dagen-innan. Helvete,det känns akademiskt rumpa att sitta såhär.

Man lär sig av misstagen iaf,som inträffat x antal gånger nu.
Hejdå från en aggresiv Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0