Ett bebis-smultrons lycka!

Okej,nu ska jag analysera min youghurt jag käkade i morse! Jag hällde upp den precis som vanligt i min traditionella ko-skål. Youghurten var med smak av "Sommarbär". Den är supergod,tro mig ;) Anyway..efter första skeden in i munnen (som faktiskt just idag var väldigt liten) fann jag ett väldigt liiitet,liitet smultron. Alltså,de va inget krossat smultron,som de brukar va i röran,utan ett helt BEBIS-SMULTRON! Jag kände verkligen den riktiga smaken. Det var det bästa sommartecknet för i år. Att ett sånt litet bebis-smultron kunnat klara sig från allt vad mejeri heter. Och just när jag käkade det här smultronet (Varje smultron's liv måste också ta slut nångång,även om det vart med på en lång resa.Bättre uppkäkad än pressad i maskin!) så önskade jag mig någonting. Jag tror detta var ett magiskt och lyckosmultron! =)


Tanke: Varför har jag skrivit hallon istället för smultron hälften av gångerna jag skulle ha nämnt smultron? Äsch,det är måndag..och jag är sleten!
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0