En prickig morgon

Tjeeeena! Vem har inte vaknat på toppenhumör? Dock skiner inte solen,men den här sovmorgonen behövde jag verkligen! Och tidigare i morse vaknade jag till av något väldigt mystiskt! Jag låg typ med armen över huvudet,på sidan,armen hade somnat så det kändes helt wiierd! Det var faktiskt lite obehagligt,men jag väckte armen och sedan kunde jag somna om igen! Jag hatar när exempelvis foten somnar.Kommer ihåg första gången det hände mej som barn.Familjen var i stugan o jag satt framför tv:n med pappa.Helt plötsligt "somnade" foten,och jag fick panik,jag trodde det var något jättefarligt och sprang in i sängen o storbölade. Jag tyckte jättesynd om mig själv bara för att det "stack" så i foten. Hihi =)

Så idag vid 15.40 börjar alltså mitt påsklov,superhärligt! Oj,nu e klockan ganska mycket..ska nog till skolan o käka lunch idag,hinner inte göra mat här hemma innan jag börjar,eller? :S Äsch,får se. Hoppas ni får en trevlig dag kära läsare!

Puss & Kram,o nyp i stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0