En lista som tröst! :)

Förlåt readers! Men min dag har varit fullspäckad,med massor av plugg. Tiden har gått snabbt,o eftersom jag är positiv i mitt tänkande måste jag påstå: Tiden går fort när man har roligt. Haha,fast ändå har jag legat,JUST PRECIS..LEGAT (!!) och pluggat som en sur gris. Men det har funkat bra. Mitt självförtroende börjar höjas gällande Matte B. Superhärligt! =D

Men som tröst för både er & mig bjuder jag nu på en liten rolig lista! :)

Senaste...
-Kram: Anton,igår =)
-Danssteg: Step-touch till The Ark's vinnarlåt i skolan ;)
-Tårar: Igår..
-Skratt: I skolan idag:)
Dagens...
-Tv-Program: Ugly Betty!
-Pluggning: Körkortsteori & Matte B
-Miss: Träningen
-Roligaste lektion: Ärligt talat Pontus lektion då vi satt utomhus i solen =) Dessutom hade vi pratstund på slutet:)
-Lunch: Potatis,Köttfärslimpa,sås & gelé! Muuuums!
Livets...
-Mest betydelsefulla: Barndomen
-Sorg: Döden
-Lycka: Göra goda gärningar i livet.
-Orättvisa: Krig som drabbar oskyldiga människor
-Måste: Att ha älskat,hatat,skrattat & gråtit.

Min/mitt...
-Dröm: Satsa på karriär,tjäna ihop till en schyst bil & bilda familj med 4 barn =D
-Framtid: Jobba som dietist,Friskis-instruktör & fortsätta vara GLAD & POSITIV!
-Förflutna: Bättre än bra! :)
-Första kyss: Bästa "ta-den-storyn-igen" ;)
-Främsta personlighet: Prat(GLAD)


Kommentarer
Postat av: Karin

japp ko-handduk från åhlens:)

2007-04-18 @ 09:21:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0