Duktigt Amanda.

Nu är nästan allt klart inför kvällen. Jag har vart o tränat,känner mig faktiskt överdrivet duktig efter 100 sit-ups. Jag tror jag överansträngde mig en aning idag. Jag sträckte mej i axlarna o kände mej helt yr efter att ha tränat magen & ryggen. Men nu har de gått över,som tur ääär ;P Har även vart o köpt blomma till han som har festen,skitsnygg blomma. Jag hade en ganska bra beskrivning till hon som hjälpte mig i blomaffären,så jag fick den perfekta blomman,sen måste det väl ha lite med blomkänsla också.Den här är supertrendig och passar en kille perfekt. Varför? Jo,den kan stå i alla väder,mörkt som ljust,behöver inte vattnas ofta alls och den lever sitt eget liv ;) Egentligen kosta den 135,men jag fick den för 100. Jag hade inte med mig mer pengar.. "Synd" ;)

Dagens kvarstående problem: Vilka kläder ikväll? Casual? Trendigt? Klänning? OHHH!
Help me God!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ooh, något mellanting mellan casual & trendigt kanske? ;)

2007-04-28 @ 18:40:17
URL: http://allabouthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0