Drömmen!

Åh! Vet ni? Idag såg jag min drömprins! Jag har inte sett honom på evigheter,men idag smälte han mitt hjärta på nytt ;) Haha. Neej,så seriöst är det faktiskt inte. Det handlar om en 3åring! När jag praktiserade förra året på ett dagis blev jag hemligt förälskad i en ljushårig liten kille,med lockar. Runda klara ögon & en sån söt liten mun. Urgullig! Har aldrig sett en sötare unge. Under 5 veckor var han min drömprins,räddade mig från allt och alla ;D Andra bullar är det idag minsann. Sjuka helvetes liv!! Anyway! Han var på Friskis för hans föräldrar tränade tydligen.Dock kände han inte igen mig,men det känner inte jag någon sorg över! Det var iaf min historia om min drömprins!

Nu över till ett helt annat ämne. --> Rygglyft + Nygjord piercing = Aj aj aj,GAH! Det funkade inte. Kände sån oro hela tiden. Detta är verkligen en bebis,och igår blev Max pappa. Vi är stolta föräldrar han & jag! Haha.

Jaja,shit buisness! Idag har jag tagit tag (öh,swedish?) med matten. Imorgon ska jag VERKLIGEN sätta igång med körkortsteorin. Jag känner press,men JAG jobbar bäst under press. Ett tips till alla mina medpluggare; Plugga ute för helsike!

Nu ska jag kila,ha det tjusigt gott folk! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0