Det gick braa!

Nu är jag hemma igen,och det var alls inte så farligt som jag tänkt mig. Haha,tänka sig ;D Det gick faktiskt bra,och både jag & körläraren fick oss ett par härliga skratt. Jag tycker om att bemöta människor som kan bjuda på sig själva,jag tycker det är jättekul,på så sätt blir det enklare för mig att bjuda på mig själv. Hängde ni med? ;) Anyway,har käkat lunch nu..en grillad kyckling. Hur länge håller jag mig på den? 20,25 minuter? ;) Är så glassugen. Har lust att gå ner till stan & köpa glass,träffa folk men nae...jag vill inte ;P

Imorgon kommer Sandra hem från Thailand :D Fick kort av henne idag,dessa 3 veckor har gått snabbt som satan..men det ska vi väl bara vara glada för! :) Påtal om tid osådära,det är drygt 2 månader kvar till skolan slutar,fatta? Helt otroligt. Grymt. Yeah säger jag bara..

Åh..en Cornetto Jordgubb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0