Den gyllene minuten

Nu har jag kommit hem,efter en ganska intensiv dag. Hinner man sitta ner 2 sekunder..? Nej,det skulle isåfall vara 1,5 sekund :P Egentligen gillar jag intensiva dagar,men inte inte som den här. Har sovit 1 timma för lite (jaa,till och med 10 minuter kan spela roll på morgonen),började dagen med ett spinningpass,så kul..men ack vilken effekt på kroppen. Mat,mat & mat = mer ork. Så nu har jag ätit mig mätt på pomfritte & korv,lagom gott,men i vanlig ordning brände jag mig i gommen. Om ca en kvart ska jag iväg & träna igen. Får se hur kroppen reagerar,men klarar inte av att bara sitta hemma och inte göra nånting.Ska åtminstone få sova ut imorgon,ska bli skönt! :)

Sen finns det ett speciellt problema inom skolarbete nu,fick igår reda på att vi har slutprov i Matte B,om tre veckor. På 3 veckor ska vi alltså ha gjort klart 3 kapitel i boken,o självförtroendet vad det gäller matten just nu är inte det bästa.Idag pratade en med rektorn,imorn ska vi prata med läraren. Fortsättningen följer,men jag är förbannad! Har ni något att pigga upp mej med?

+ Att det blåser kallt ute idag. GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0