Dålig stil,Glocalnet!

Telefonen ringer. Woow,nån att prata med. Lyfter luren!
- "Ja,hej..Mitt namn är Ramona och jag ringer från Glocalnet och söker B"
- "Nae,han är inte hemma just nu,han är på jobbet."
- " Jaha,men då återkommer vi"
*Klick*

JAA,HEJDÅ PÅ DIG MED BITCH!
Nästa gång dom ringer ska jag säga nåt i stil med: Nej men hejsan "Ramona",har ni sjunkt ännu lägre än sist gång? Det enda jag krävde var ett trevligt "hejdå". Man får ju inget förtroende hos dom.

Jag gick faktiskt från disken när det ringde,något vettigare kunde det väl varit? Jag hatar telefonförsäljare,speciellt när man bara hör ett klick i örat. Så lågt Glocalnet,så lågt! LÄGRE än era förbannade priser. Dessutom är varken jag eller någon annan i det här huset intresserad av er.

Pyttipanna som middag blev det iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe Alfons älskar kläder:)

2007-04-04 @ 17:30:21
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Stephanie

haha kom igen, det bästa jag vet är telefonförsäljare;P så himla kul att driva med dom! nästa gång så säg "Va?" hela tiden, vad dom än säger. Fast jag misslyckades med det en gång för det händer att jag inte lyckas hålla masken;)

2007-04-04 @ 22:22:57
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0