Bra tidsfördriv - Jag väljer,du provar!

Hejsan hoppsan! Efter en lektion och en extremt äcklig "påsklunch" i skolan tog jag & Linda oss till stan. Idag var det marknad, mycket folk o härligt väder :) Därefter tog vi oss in till Odenhuset. Linda kom på en skitkul grej; Vi gick in på Gina Tricot och skulle välja olika outfits - TILL VARANDRA! Och vad man än valde,var man tvungen att ta på sig det. Nu skulle man alltså vara skärpt att först hitta en outfit som var grym,men även en som var gräslig. Vi valde 4 stycken var,sen var det daxs att gå in i omklädningsrummen! Vi hade skitkul,speciellt på den mest gräsliga outfiten,det var emberrasing! :P Anyway,såklart att vi fotade våra provade kläder,fick precis korten av Linda,men nej tack,inget jag vill publicera på bloggen ;D Istället får ni 4 andra bilder från dagen! :)

JAG VILL OCKSÅ SÄGA GRATTIS TILL MIN VÄN MAX SOM FICK SITT KÖRKORT IDAG!
GRAAATTIIISS!! (Igen) ;)


Bild 1: Jag cyklar för att komma ikapp Linda.
Bild 2: Jag har nu gått av cykeln och bara för att det är ni så bjussar jag på den minen jag har på kortet:P
Bild 3 & 4: Hattprovning på marknaden. Personligen tycker jag den oranga va fresh,synpunkter? ;)


Senare idag ska jag ut o crusa i bilen med Max,ska bli spännade! :D
See ya soon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0