After gym ;)

Hemkommen precis. Idag gick träningen seeegt,kanske på grund av den urdåliga uppladdningen med glass? Nae,knappast.Det är nog mitt psyke,och nu menar jag inte att jag är ett psykfall heller ;) Aja,känns skönt att ha rört på sig lite. Räknade ihop hur många gånger jag tränat det senaste. Under en veckas tid (från och med måndag förra veckan) har jag tränat  6 dagar av 7 möjliga (haha,möjliga var det ja!) Kort sagt,förra veckan tränade jag alla dagar i sträck,förutom långfredagen. Nu blir det iaf 3 dagars vila. Kroppen kommer nog skutta av viloglädje medan jag kommer dra i mej Mc Donald's-menyer hit & dit under dagarna. Smålandsresor innebär MYCKET MAT,vet inte varför..måste vara något med tidsfördrivet ;) Jag & älgarna ska läsa körkortsteori tillsammans också,ska bli himla trevligt faktiskt! :D Dessutom ska jag få övningsköra som en galning,mellan Borås & Värnamo! Så ni som bor i närheten; Move on! ;)

Strax blir det kvällsmörgås & därefter myspys-film! :) Jag ska nog sova tidigt ikväll iaf!
See ya soon snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag måste också träna.. men de blir liksom inte så.. De senaste dagarna (sen i torsdags) har jag spenderat hemma hos pojkvännen, sovandes.. typ :P
Men träning behövs - om inte annat för mitt humörs skull! Sov så gott inatt:)

2007-04-10 @ 21:45:34
URL: http://zozzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0